Plejeprodukter uden skrammel - gravid eller ej

Da jeg, tilbage i junimåned, fandt ud af at der voksede noget, der skulle blive et lille bitte menneske i min mave, skiftede jeg hurtigt mine Ole Henriksen-plejeprodukter ud. Produkterne jeg satte på hylden i stedet, ses på billedet ovenfor. Af disse produkter er mandel-ansigtscremen fra Weleda (den i pappakken nederst) mit ultimative yndlingsprodukt og jeg har smurt adskillige tuber i ansigtet siden forsommeren '15.
Det er en super lækker creme, der dufter mildt af marcipan og samtidig er det et af de eneste produkter fra Weleda, der ikke indeholder de allergifremkaldende æteriske olier. Den kan klart anbefales!
E-vitamin-cremen har jeg kun brugt en sjælden gang i mellem, da jeg ikke ved om den er god til gravide. Jeg brugte den tidligere til at smøre på mine ar efter operationen i foråret.
Shampooen fra Derma er brugt op og er blevet erstattet af adskillige shampoo-bøtter fra Neutral - mest af alt fordi de altid er i Netto.
De øvrige produkter bruger jeg lidt af ind i mellem - bodylotion har jeg brugt måske 6 gange. Jeg tror generelt mere på at huden skal smøres indefra - og det gør jeg jo dagligt med fiskeolie.. og det virker altså!

Selv efter jeg er færdig med at være gravid og færdig med at amme, regner jeg ikke med at gå tilbage til Ole Henriksen. Altså produkterne er vildt lækre, men jeg er blevet mere opmærksom på ikke at fylde min krop med unødig parfume og kemi - og derfor tror jeg mit kærlighedsforhold til Mr. Henriksen er slut.