De grønne fingre kribler videre...

.. nu er der nemlig sået i bedene. Frøene blev lagt den 1. maj og det er endt med lidt af hvert. Jeg har haft svært ved at begrænse mig. Jeg gætter på at det manglende mådehold handler om at jeg nu endelig har en lille køkkenhave at lege i. Det er som om jeg nu skal indhente fem års køkkenhavedrømme på én enkelt sæson - jeg er spændt på hvordan evalueringen på projektet bliver i julimåned.

Frøene er købt i SuperBrugsen - bortset fra ærterne, de er fra sidste år og købt i Tiger. Min intention var at dyrke ærtespirer i en tallerken indendørs, men det gik ikke som jeg havde planlagt. De groede usandsynligt langsomt og projektet lugtede. Meget. Nu har jeg sået ærter i det ene højbed.
Jeg har et blogindlæg i lommen omkring smart såning og et tip om en dejlig køkkenhave-blog. Det rammer bloggen inden længe.