Skyhøj Forbrænding uge 5

Jeg er lige nu i gang med anden (eller er det i virkeligheden tredje?) omgang Skyhøj Forbrænding siden sidste sommer og er lige nu mellem uge 5 og 6. Jeg har tidligere gennemført én gang og er startet op én eller to gange hvor jeg af forskellige årsager er stoppet igen.
Det er ikke længe siden at jeg typetvivlede på bloggen. Jeg er endt med at køre den lidt loose med typerne og maden. Mit fokus er primært på at træne efter bogen, at sørge for at spise hurtige kulhydrater (og gerne protein også) lige efter træning og så ellers mærke efter hvornår kroppen har brug for en hviledag.
Særligt den sidste del har jeg haft fokus på i weekenden. Både lørdag og søndag var jeg virkelig energiforladt. En del af det skyldes formentlig også at jeg har sovet for lidt i en længere periode, men jeg tænker også at det kan være kroppens måde at fortælle at det snart er tid til deload (dvs. en eller to træningsfrie uger).
Søndag vågnede jeg kl. 06.30, stod op og spiste morgenmad og ordnede lidt praktiske ting og gik så i seng igen og sov et par timer. Jeg kunne have sovet i en evighed - hvis ikke min kæreste vækkede mig kl. 12.
Jeg nyder virkelig den korte og intensive træning og får generelt mere energi af den. Jeg mærker - efter bare 5 uger - at jeg er blevet stærkere og jeg kan se at der er blevet strammet lidt op her og der. Jeg er ikke fan af walk outs - av mine skuldre i flere dage efter! Men de andre styrkeøvelser er skønne! Der er også sket noget med min appetit fornemmer jeg. Den er mindre end tidligere.

Ligenu GLÆDER jeg mig til august når Annas næste bog udkommer - selvom der altså fortsat er rigeligt med træningsinspiration i Skyhøj-bogen.