Typetvivl og Skyhøj Forbrænding (omgang 2)


Jeg er startet op igen. Skyhøj Forbrænding omgang 2 er sat i gang i denne uge. 
Tænker du lige nu: "Skyhøj Forbrænding, a hva'?", så kan du læse mere om konceptet og min første runde her.
Min træning har været meget on/off siden efteråret. Okay, siden sensommeren. Og mest off. På det tidspunkt gennemførte jeg de 7 uger som type 5.

Som du måske ved, så er der 5 typer og kriterierne for dem er i grove træk:
Type 1: spiser lidt, træner lidt + ondt i kroppen og energimangel
Type 2: spiser lidt, træner meget + sukkertrang og vægtudsving
Type 3: tæt på balance - tilpas træning og tilpas mad.
Type 4: spiser meget, træner meget + inflammation, manglende restitution og overdreven appetit.
Type 5: spiser meget, træner lidt + overvægt, manglende energi og ingen tro på form-forandring.

Jeg synes dælme det er svært at typebestemme sig selv - og det syntes jeg faktisk også første gang. Der er ikke én type hvor jeg tænker: dét er lige mig. Jeg træner ikke (det bliver højst til gåture) og jeg spiser en del (tror jeg nok), men jeg er ikke overvægtig (derimod meget normalvægtig) og har ikke manglende tro på forandring eller manglende energi. Jeg har læst mig frem til at det vigtigste - ja, logisk nok egentlig - er at vælge den type, der passer bedst. Derfor bliver det nok type 5 igen - men har du input ift. type modtager jeg dem megetmeget gerne. Indtil da typetvivler jeg lidt videre.