Juice it - en anbefaling!

Jeg har fået en juicer i julegave og jeg er bare drønglad for den. Det er en skøn måde at få sneget ekstra grønt ind - i sær når man som jeg er gået lidt salatdød. Ja, det er jo ikke lige i januars ånd, men sådan er det desværre i øjeblikket.
Et par stykker har spurgt mig på IG hvilken juicer jeg har fået. Jeg har fået en Phillips HR1871 og jeg er svært begejstret:

- Den er nem at rengøre og alle dele kan gå i opvaskeren (i hånden tager det dog liidt mere end de 60sek de lover på indpakningen)
- Den presser nemt hårde grøntsager som rødbeder og gulerødder
- Pulpen er nem at samle op og gemme.

Jeg gør mig umage med at få brugt de overskydende fibre, fx er grøntsagsfibre blevet bagt til fladbrød og frugtfibre er blevet frosset ned til brug som fyld i müsli eller i kager.

Jeg har investeret i tre juice-bøger, læst dem alle tre, men ikke fulgt en eneste opskrift. Tilgengæld har jeg eksperimenteret helt vildt - og lige lovlig meget. Hvad siger du til en juice med bla. pastinak og bladselleri til morgenmaden?
Nej, vel?
Jeg har lavet 4 x 75cl juice og de er kun blevet vildere og vildere for hver gang og de har virkelig smagt mere af sundhed end af øh.. solskin, hvis du forstår.
Efter næste shopping står den på juiceopskrift-følgning!

Har du en favorit - er du mere end velkommen til at dele den med mig i kommentarfeltet!