Nørregårdkassen fra Aarstiderne


I denne uge har jeg haft fornøjelsen af at teste Aarstidernes nye lokalkasse: Nørregårdkassen. Mandag morgen stod der en ordentlig kasse biodynamisk luksus grønt uden for døren - og det var simpelthen så friskt og lækkert! Kassen koster 249 kr, vejer mellem 4 og 8kg og indeholder min. 8 forskellige økologiske grøntsager/krydderurter.
Som du måske ved, er jeg flyttet fra Nordjylland til Fyn og det er derfor jeg har fået mulighed for at prøve kassen. Nørregården ligger nemlig ved Aarup på Vestfyn.
Kassen er ikke just low carb, da der er både majs, gulerødder og kartofler i, men i min nuværende Low(er)Carb periode går det rigtig fint og jeg nyder variationen i grøntsagerne. Jeg har tidligere testet Low Carb Kassen her.
Tjek indholdet af denne uges kasse ud herunder (der var selvfølgelig flere kartofler, majs, rødløg og æbler end der fremgår af billederne):




Jamen, se nu lige det kæmpe økologiske spidskål (!!). Min SuperBrugsen har ikke haft økologiske spidskål i flere uger, og de danske der har været, er sådan nogle mikro-hoveder. Det her var en kæmpe, saftig basse.

Jeg har lavet mange salater i ugens løb og de rammer bloggen inden længe.. Rigtig god søndag!
Kassen er modtaget til testning fra Aarstiderne.