UPDATE!


Tænk, at der allerede er gået 14 dage siden jeg sidst spiste mejeriprodukter. Dét er vildt - og jeg tror aldrig jeg har gået 14 dage uden før (det skulle da lige være da jeg var helt lille).
Som det kan læses her, så havde jeg en del bekymringer inden jeg gik i gang. Flere af dem gik på, at jeg ville komme til at savne smør, ost, cremefraiche og fløde for meget.. jeg kan ærligt sige, at det ikke har været tilfældet..!
Altså det vil sige: lige ind til i går, hvor jeg rev cheddar til min kærestes mexicanske tortilla ... Årh, suk og NØJ, hvor havde jeg lyst til ost. Den lyst har forfulgt mig i dag, hvor jeg har haft MEGAtrang til en ostesprød omelet og helt ærligt, så havde jeg også en enorm lyst til at købe creme fraiche, da jeg var nede at handle i dag. MEN jeg lod være - både med cheddar og creme fraiche.
Min mad-opfindsom har været helt i bund de sidste dage, måske det er derfor at mejerilysten (er det et ord?) har sneget sig ind. Jeg har ikke holdt mig til madplanen de sidste par dage - det gik ellers så godt med den første madplan!

Hvordan går det så med huden?
Jamen, det går egentlig okay. Jeg oplever en smule bedring på ryggen (den øverste del og nakken er stort set clear), men kan ikke helt blive klog på om den lille forskel, jeg oplever, skyldes cyklus/hormoner eller reelt handler om min afholdenhed fra mejeriprodukterne.
Derfor, har jeg besluttet mig for at fortsætte... JEP! Jeg tager en uge mere (og måske to)! Jeg tror simpelthen at 14 dage er for kort en periode til at opleve en reel forskel.

Så når jeg lige om lidt udgiver indlægget her, så står den på planlægning af madplan til min 3. mejerifri uge.