GIVEAWAY: Vind Mæt & Slank med LCHF (KONKURRENCEN ER SLUT!)


Følger I med på Instagram, så ved I at jeg igår fik 2 eksemplarer af Jane Faerbers nye bog ind ad døren. Jeg har glædet mig helt vildt til at bladre i den bog - forventningerne var ligesom i top efter 1'eren - og lad mig bare sige: WOW! Storebroderen er præcis lige så smuk og inspirerende som lillesøsteren! Glæd jer!
Som bekendt fik jeg to eksemplarer fra Politikens Forlag, og det betyder GIVEAWAY!
Det er jo den første giveaway på bloggen, og hvordan er det nu lige at man laver sådan én?
Jeg har kigget rundt og kan se at der typisk er nogle krav for at deltage i en sådan konkurrence. Som fx:
At like bloggens facebookside (øh, nårh nej.. sådan én har bloggen ikke!). Hvad så med at melde sig som fast læser af bloggen, følge bloggen på Instagram eller Bloglovin? Like indlægget på Bloglovin eller dele konkurrencen på Instagram?

Faktisk synes jeg selv at det kan være drøn-træls at skulle gøre to-tre-fire forskellige ting for at deltage i en giveaway. Derfor gør jeg det her såre simpelt!

Krav for at deltage:

MEN det betyder ikke, at jeg ikke vil blive ENORMT glad hvis du fx:

Konkurrencen slutter på søndag d. 2. februar ved midnat. Derefter trækker jeg lod blandt alle kommentarer til dette indlæg og offentliggør vinderen mandag d. 3. februar her på bloggen!

Hvem skal have denne bog i hånden i næste uge?