Anmeldelse: Aarstidernes LowCarbkasse



Vi har nu smagt og spist os igennem alle 5 måltider i LowCarbkassen - og det har været en stor fornøjelse!
Det har været en varieret uge på madfronten og det har været nemt at LCHF'isere de medfølgende opskrifter, ved hjælp af smør, creme fraiche, mayonnaise og fløde - se selv herunder:



Kassen koster 645 kr og er beregnet til aftenmåltider for to personer i 5 dage. For overskuelighedens skyld forsøger jeg at liste min anmeldelse i positive og negative "forhold" ved kassen:

MINUS
PLUS

Summa summarum: en rigtig god oplevelse!
Kunne jeg finde på at købe LowCarbkassen igen?
- Ja, det kunne jeg helt sikkert. Ikke på ugentlig basis - for den går bare ikke rigtigt på SU - men i de perioder hvor min opfindsomhed og mit overskud kan lægges på et meget lille sted, er det en helt genial opfindelse.

Du kan læse om de fem måltider i indlæggene herunder:
LowCarbkassen goes LCHF: Måltid 1
LowCarbkassen goes LCHF: Måltid 2
LowCarbkassen goes LCHF: Måltid 3
LowCarbkassen goes LCHF: Måltid 4
LowCarbkassen goes LCHF: Måltid 5