Pesto-omelet m. skinke og ost


Weekenden er lige rundt om hjørnet - og jeg trækker stikket til på søndag. Skal på weekend i smukke og stille omgivelser, med min mor, fra fredag-søndag - og jeg glæder mig! Jeg vender stærkt tilbage i næste uge og har blandt andet opskrift på tærte, æble-omelet og grønkålschips i ærmet.
Idag får I endnu en omelet til inspiration. Min fornyede kærlighed for omeletter omfatter også denne. Generelt er omeletter bare suveræne til "rester" og "tøm køleskabet".

(1 person)

Du skal bruge:
2 æg
1 tsk. pesto
2 skiver skinke
4 skiver mellemlagret ost
s & p

smør til panden

Fremgangsmåde:
Smelt smør på en lille pande. Pisk æg med pesto, salt og peber og hæld på den varme pande. Når omeletten begynder at sætte sig, lægges fyldet på den ene halvdel, omeletten klappes sammen og steges på begge sider indtil osten er smeltet. Servér!

Rigtig god weekend!