Feta-røræg


Det er næsten 2 måneder siden jeg første gang (helt uforsætligt) lavede feta-røræg. I virkeligheden havde jeg tænkt mig at lave en omelet med feta-fyld, men det gik helt galt og endte som den lækreste røræg. Det smager simpelthen SÅ godt! Idéen gik dog lidt i glemmebogen, indtil jeg forleden blev mindet om det på denne lækre blog. Vupti, røg det på morgenmenuen igen.

(1 person)

Du skal bruge:
2 æg
1/4 pakke ægte feta
friskkværnet peber

smør til panden

Fremgangsmåde:
Smelt smør på en lille pande. Pisk æg med peber. Hæld æggemassen på panden og rør rundt. Når det begynder at sætte sig, smuldres fetaen på panden og smelter ind i æggene. Servér!

TIP:
Fetaen er salt i sig selv, så jeg tilsætter ikke salt. Du kan også tilsætte en sjat fløde i æggemassen, men jeg plejer ikke at gøre det.